2010. augusztus 16., hétfő

Előzetes - 3. Fejezet /Szíveken át II./

Sziasztok! Itt az előzetes. 18-án pedig friss. Köszönöm a komikat és ígérem, hogy válaszolni fogok rájuk. Puszi:
Nesszi

/Edward szemszöge/


- Alice, ez nem jó ötlet - erőltettem nyugodt arckifejezést.
- Tartsd meg a hülye tanácsaidat magadnak. Az egésszel annyit értél el, hogy mindenki boldogtalan. Nem gondolsz sem Carlislera, sem Esmeere. Nem érdekelnek az ötleteid, az, hogy szerinted mi lenne a helyes. Amúgy meg Bella élete nem a te dolgod. Ő dönti el, hogy mit kezd vele, tehát ne akarj a képviselője lenni.  Zsibbaszd más agyát az eszement baromságaiddal, mert köszönöm én soha többé nem kérek belőle. Eléggé elrontottad már az életem, ugyanúgy, ahogy mindenki másét. Engedelmeddel pedig most megyek és megnézem, hogy mit csinál Bella - kezében a tálcájával indult el, én pedig lefagytam. Egy pillanatra visszafordult, majd újra elkezdte - Tudod mit, nem is kell engedélyt kérnem. Te már nem tartozol Bella életéhez - azzal kilépett az ajtón. Mindegyikünk megdöbbenve állt Alice kiborulása előtt, kivéve Jaspert.
"Nyolcvan éve forr benne a düh. Szerencséd, hogy megúsztad ennyivel" - szuggerálta felém.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!!!
Ááááááááá, nagyon jó!!!!!!!Kérlek hamar hozd a következő fejezetet*óriási kölyök kutya szemek*
Melinda

Névtelen írta...

huh, már alig várom, Edward végre megkapja a magáét Alice-től :)köszike, szia :) eklaire

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok ez remek kezdetnek A mi kis Alicén végre a sarkára áll és kiáll magáért és az elveiért amit 80 éve nem tett meg. Ha minden igaz így az összes felgyülemlett érzelmek egyszerre fognak kitörni Szegény Edward ha most is azzal próbálja majd féken tartani a mi kis örökmozgó energiabombánkat lesz neki nemulass nagyon úgy látom.
Várom a folytatást Puszi Gina

Névtelen írta...

Húú.ez nagyon tetszik mikor rakod fel a kövit? imádom!! Viki

Névtelen írta...

nagyon tetszik ez az előzetes!! Megérdemli!!! Így tovább!!

Névtelen írta...

Nagyon jól írsz. Hát szerintem jobb Bellának ezzel a Taylor gyerekkel!! Így tovább remélem Edward kap még egy párszor Alice-től!! Ha-ha-ha! Köszi

Névtelen írta...

Nagyon jó a törid!!!!!!!!!!!Én nem tudom kit szeretnék Bella mellé de majd kiderül!!!!!!!Egyébként mikor lesz friss???????????